Juni-nytt

2016-06-08 10:01:48
2016-06-08 11:33:03

Hej!

Hoppas ni alla fått njuta av lite sommarvärme, trots att våren är en mycket hektisk tid. Jag har tyvärr inte hunnit uppdatera hemsidan på ett tag, och beklagar detta.

Barnveckan i Östersund var välbesökt, och kursen som Jenny Kindblom och Synnöve Lindemalm höll var mycket uppskattad! Vi hoppas och planerar för en fortsättning. På årsmötet dök många nya goda idéer upp, som vi nu tar tag i för att vidare utveckla. Det handlade om samarbeten och nya kontaktytor (se minnesanteckningarna från årsmötet).

Jag vill passa på att påminna om GRIP-kursen i höst (anmälan till Christiane Garnemark, se hemsidan)! Anders Rane och jag jobbar vidare med att få igång SwePedMed, och hoppas vi tar snart tar ett stort kliv framåt. För närmare beskrivning av SwePedMed, vgs hemsidan.

Vi i styrelsen önskar alla i föreningen en riktigt god sommar! Med sol, vind och vatten och massa jordgubbar. Om ni har tips och idéer på vad ni vill att BOL ska vidareutveckla, hör gärna av er!

Ordföranden Intresseföreningen Barn och läkemedel, BOL